luni, 14 septembrie 2009

Doamne căutând soţi



In mai toate ziarele locale, la matrimoniale, găseşti anunţuri de forma : "Doamnă "n" ani, inteligentă, frumoasă, singură, caut domn între "n-5" şi "n+5" ani,peste "1,q" m, cu situatie materială bună, fără vicii şi obligaţii,pentru relaţie de lungă durată."
Stau eu şi-mi "traduc": cu bani, vârstă medie,bine făcut,care să nu fie căsătorit şi să nu aibă copii, să nu bea,să nu fumeze,să nu se drogheze şi să nu umble după femei.
Păăăi …asta ar însemna că e bolnav (asta nu se cere) sau pocăit (că ăştia ziccă nu beau, nu fumează şi nu umblă cu femei).Şi gras de nu l-a luat nimeni.
Am dat şi eu un anunţ în acelaşi ziar :"Domn singur, sărac,bătrân,prost, cu vicii şi obligaţii,caut similar".Nu m-a sunat nimeni.Oare de ce ?!
Bancu' zilei :
Două "traseiste" discutau :
-Auzi fa, m-a luat ieri unu'…o avea ca un castravecior murat….
-Aşa de micăăă…?
-Nuuu, aşă de acră.

4 comentarii:

  1. man,de ce nu pot comentaaaaaaaaaaaaaaaaa????????????

    RăspundețiȘtergere
  2. in sfarsit......tu l-ai facut sa fie asa greu de accesat sau sunt eu blonda???!!! Dai un sfat?? de ce mie nu mi-a iesit carnea de rechin la fel de gustoasa ca cea pregatita de altii;am pus ghimbir si l-am facut la gratar,nu a avut succesul scontat...

    RăspundețiȘtergere