joi, 3 septembrie 2009

Mi-am adus aminte de un banc vechi


Asta,citind "Libertatea" de azi :

A adus pe lume 2 copii negri şi 3 albi ca laptele
4 Septembrie 2009 | Articol semnat de Andreea Ciocanel

Rosemere Fernandes de Andrade, o braziliancă de 27 de ani, a şocat oamenii de ştiinţă, după ce a dat naştere la trei copii albinoşi, două fete, Ruth (10 ani) şi Esthefany (8 ani), şi un băieţel, Kauan (5 ani). Deşi mama, cât şi tatăl micuţilor, Joao, sunt afro-brazilieni de culoare, trei dintre cei cinci copii ai lor sunt albi ca laptele.

El fericit,la Maternitate :
-Mamăăăă.Mi-a născut nevasta un băiat.
Da e negru, că ea n-a avut lapte şi l-a dat să sugă la o negresă
-Da,mamă,e posibil,că nici eu n-am avut lapte când te-am măscut şi ţi-am dat lapte de vacă de-ai rămas bou.

Pe de altă parte, dacă stau şi mă gândesc (dar nu mult, că obosesc repede), procentul mamelor care alăptează în România e destul de mic,iar laptele de vacă e mai scump decât laptele praf…Pe de altă parte cred că părinţii parlamentarilor,creşteau mai degrabă măgăriţe (al căror lapte e mai gras) sau bivoliţe (în Ardeal)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu