sâmbătă, 5 septembrie 2009

Nightmares

Am început să am coşmaruri de vreo două nopţi : ziua sunt Proprietarul "Adevarului", Dinu Patricu, iar noaptea,Oracolul de la Antena3, Mircea Badea.Ziua emit judecăţi de valoare pentru intrega umanitate ( dacă mă întreabă cineva),iar noaptea împroşc cu sudoare în jurul meu până mi se termină muniţia.Mă scol transpirat (şi eu), aprind lumina, fumez o ţigare şi mă uit la "Realitatea". Mă culc şi visez că sunt pe stradă,dar Vintu năpraznic mă impinge spre puşcărie (ca pe Vlas). Mă scol îngheţat , aprind lumina, fumez o ţigare şi mă uit pe geam afară dacă plouă. Ce naiba,nu pot şi eu să visez, ca băieţii, că fac sex, că pescuiesc, că merg pe munte…
Da, dar s-au scumpit ţigările, şi noaptea nu eram programat să fumez, că e criză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu