marți, 8 septembrie 2009

Nu demontaţi tastatura, că n-o să mai ştiţi literele

Dacă înţeleg că în Administraţia Publică angajările se fac pe bază de concurs (de împrejurări, de rudenie, de relaţii…),la băncile private, nu mai înţeleg.
Acum trei zile, aveam nevoie la Serviciul "Carduri" la o bancă (importantă).In general, la ghişeu erau două-trei persoane la rând.Acum erau unsprezece.Răbdător, am început să privesc ceasul pentru a vedea cât timp stătea o persoană.
Prima- douăzeci minute (atât de mult nu mă ţine nici medicul de familie),apoi norma a mai scăzut (dar nu mult).In sfârşit, după trei ţigări (afară) şi un ziar "Gândul", am ajuns.Persoana de la ghişeu ,nu mai era cea cunoscută ci, un tânar (30-35de ani),elegant,politicos , cu un ecuson pe care scria "ec……………… ".
"Numele şi prenumele"?I l-am spus.Din pacate numele meu are saisprezece litere (incluzând "space").Nu numai că era folosit un singur deget (arătător), dar tasta era apăsată numai după o excursie (dus-întors) pe deasupra tuturor tastelor.După ceasul meu, în medie, 10 s/literă.Singura explicaţie era că cineva îi schimbase tastele între ele,fiindcă jumătate din litere au necesitat "delete" şi retastare.
Morala :Am schimbat banca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu